adam kadmon adam kadmon
72
BLOG

Po latach pięciu.

adam kadmon adam kadmon Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Jestem tu w Salonie 24 już  dziewięć lat. Nie brałem raczej udziału w  "gorących " dyskusjach na forum, starałem się unikać hejtu , chociaż nie jest mi obcy. Dorobiłem się ponad 512 tys. odsłon i niewielu konwersacji. 

Wynik przyjąłem z  należytą pokorą. W tak zwanym międzyczasie poznikali blogerzy ,których szczególnie ceniłem, inni zamilkli.

Przywykłem do myśli ,że samochwalbę pp. Janke trzeba między bajki włożyć . Dla nich biznes jest biznes; nic ponadto , niewiele więcej. Żal mi tylko dorobku LC , w którym miałem swój udział.

Milion użytkowników zarejestrowanych ,100 tys. blogerów ?   To i pewnie królowa  Bona też żyje.

Po pięciu latach obecności w portalu Wirtualne Media pl , bez specjalnego wysiłku , mam 1806000 odsłon . W miejscu , w którym brak jest PW, zatem plotek, oszczerstw, nikczemnych zabaw kosztem innego człowieka.Tak, człowieka, co warto podkreślić.

W dorobku Kadmona są też 4 poetyckie książki; najnowsza pojawi się na rynku w drugiej dekadzie czerwca br.

Zaczyna się kolejny etap długich pożegnań z portalem, który już nie jest platformą niezależnych publicystów. Będzie mnie tu coraz mniej.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości