adam kadmon adam kadmon
456
BLOG

Pożegnanie FRANCISZKA

adam kadmon adam kadmon Społeczeństwo Obserwuj notkę 13

                  Czy mogę  osobiście odnieść się do pobytu  papieża Franciszka  w Polsce ?

Pewnie  , że mogę !  To tylko moje prawo , nic więcej.

 

 

                                     PRZESŁANIE

 

 

Żyj nie depcząc innych

Mów zawsze na temat

Nie drocz się z losem

Zmierzaj tam gdzie 

jasnym szlakiem

wielu cichych dotarło 

Warto przemawić w swoim

prawdziwym imieniu Nie

fasując złej maski

demona z dna piekieł.

Z każdych bezdroży

zawsze można

bezpiecznie powrócić

pokąd życie trwa

w pojedyńczym tak jest

TWOIM  przypadku 

przypadku prywatnym

 

 

 

                                             INTENCJA

 

 

    Chcesz

powiedzieć

kocham

powiedz

Lecz uważaj 

czasem takie słowa

nie trafiają w przebyt  bo

zbyt dotkliwie  sprawią się

w personalnym rzeczy porządku

Nie świeć niedobrym

przykładem

Idź i kochaj godnie

głębiej niż

padają wibrata miłości

jedno za drugim

w najcichszym 

z westchnień do Niebios

 

__________________________________

 

Markowi Różyckiemu Juniorowi ,

poecie Norach'owi z Salonu 24 ,

Kobiecie-Kuli , za uchylenie prywatnego wątku.

 

                  Mam niezwykle szczupłe grono  Przyjaciół i dobrych Znajomych - tu ,  

             w Salonie 24 .  Tym muszę powiedzieć : ciało mdłe lecz duch się rwie !

 

            W poprzedniej notce , zgodziłem się z sugestią Marka Różyckiego Juniora ,

nazwać Franciszka  człowiekiem  naiwnym. To nie jest przywara  , to wyróżnienie

znane nawet  wolterianom.  Nie ma się nad czym rozwodzić. Naiwność nobilituje w

cynicznych czasach !

Mam niezwykle małe grono  rozumiejących mnie ludzi.  Tym podpowiadam : nie , nie

idźmy z nurtem czasu. Mamy wciąż okazję podążyć pod prąd.

 

                        Pozdrawiam.

 

            Ps : Oba wiersze znajdziesz w moim tomiku pt. KAPITEL , któremu debiut na

rynku

 

  wypadnie w pierwszej dekadzie  września br.

 

 

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo