adam kadmon adam kadmon
238
BLOG

Boycott !!

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 5

- Zabrali temu Donaldu Tusku partyjne auto ! - jęknął FAKT, moje "ulubione" pisemko.

Dobrze , dobrze FAKTOWI ; niechaj za miliony cierpi.

Ale ja nie otym.

Uprzejmie donoszę  wszystkim Państwu razem i każdemu z osobna, że na horyzoncie  tutejszej ekumeny, pojawiło się nowe , atrakcyjne L C   pod  wielce mówiącym tytułem  - BOYCOTT ! !    -

W  związku z tym ogłoszona jest łapanka na kolegium redakcyjne : widzieć mam pragnienie dwie atrakcyjne , różnopłciowe, oblatane w Salonie osoby , którym solennie obiecuję, że nic za swoje poświęcenie i zaangażowanie nie  otrzymają, z wyjątkiem serdecznego uznania z mojej strony.  Dodawać tedy  nie muszę , że chodzi tylko o pełnokrwistych blogerów ,których ofertę współpracy - na PW wyglądam i oczekuję,  SAYONARA.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości