adam kadmon adam kadmon
364
BLOG

PARTIA GOWINA, SIALALA, PARTIA GOWINA !

adam kadmon adam kadmon Polityka Obserwuj notkę 6

(  tytuł śpiewamy na melodię "Guantanamera" )

 

No to mamy nową partię, świeżutką, niczym chrupiące bułeczki pewnego ministra zdychającej PRL. Jak temu ministru było ; nie Krasiński, albo co ?

 

                           To nie pierwsza próba wbicia klina w polski dwubiegunowy układ polityczny, między partie kochające inaczej. Pomijam  tu Pijonki, Solidarną Polskę, , Republikanów i takich tam.  Ponieważ, na zdrowy rozum,  nie ma o czym gadać. Zatrzymam się na chwilę tylko , albowiem dość miło wspominam, przy tworze o imieniu  POLSKA Plus. Pamiętasz ?  Ja tak  ; miałem swój   malutki udział w rozruszaniu   portaliku tej partii. To była przygoda z projektem wysnutym z propozycji  intelektualno-politycznej    Polska XXI. Kogóż tam nie było - same tuzy :  Rokita, Dutkiewicz  , Dorn  i Polaczek. I paru pomniejszych tuzików z nimi.

                                   Ten ostatni , Polaczek, zostawszy na koniec  prezesem efemerydy, okazał się   jej grabażem i z podkulonym chwostem, na PiS-u łono powrócił- był.  Ale  ja n ie  o tym.

                                 O powyższych wypadkach pamięta znany numizmatyk  Rafał Ziemkiewicz, który po homeryckim udziałe  w rozstrojeniu nerwowym Polaków, do  piersi wysmukłej, a mocarnej- Gowinowej, przydreptał. Byłże-by przy nadziei na lepszą przyszłość ? Swoją ? A taki był zeń, fajny  pisarz  polskoludowej SF.

                               Ja o tym, że ze szczerych, co ja gadam, szczerozłotych, ust nadobnych Jarosława The SECOND, prezesa New Dealu, czytamy przy okazji tego, że Polska Razem, wieść przełomową o tem, iż  należy, wypada i  hajże-hola, zmienić prawo wyborcze,aby rodzice ( niezależnie od płci obojga ?) mogli  głosować  jawnie, tajnie, równie i powszechnie, także w imieniu i na rzecz -  progenitury własnej. Znaczy, małoletnich.

                                  " - Chcemy -  rzecze Gowin - aby Polska była jednym z pierwszych krajów, który wprowadzi głosowanie rodzinne. Po to, aby politycy nie lekceważyli przyszłego pokolenia. - "

                                 Ludzie, mnie się zdaje, że Polska Razem , tym RAZEM  powinna być konsekwentna i twardo posłać sześcioletnie smyki do szkół, a jak się da -  to i na uniwersyteckie wydziały prawa lub historii. Tylko jak najwcześniejsze wyedukowanie gówniażerii, daje  możność ogarnięcia przysługująych jej praw, a co zatem  biega, także ich skutecznej obrony.

                                   Na przykład ,przed sądami powszechnymi. Już ja widzę oczyma duszy , te  kolejki do adwokatów, z samych mikrusów złożone. Nie w sprawch klapsów w dupsko, nie z oskarżeniem o zwinięcie kompa, nie ze skargą o szlaban na miasto, czy koleżankę z piaskownicy.

                              -  Prosem śądu, ja tu jestem, zaraz  za barierką ! Ja się domagam kary surowej dla moich betonów ! Za to , ze olali mój  jedynie słusny wybór MOJEGO RUCHU   i  w moim imienu zagłosowali na P O , PiS, SLD, PSL, Polskę Razem.  Kary, prosem śądu, kary !! "

                          No , jak sobie chcecie, panie Gowin.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka