adam128
adam128
adam kadmon adam kadmon
193
BLOG

DZIŚ WESELE W OKOLICY !

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 2

                                                  Dziś, w niewielkim, siedemnastowiecznym kościółku  pod   wezwaniem  św. Piotra i Pawła, odbędą  się zaślubiny Ewy, bratanicy mojej żony z Łukaszem, z okolicy.  Trudno zatem wymagać, bym  ten wieczór poświęcił   przysiadywaniu w Salonie. Zwłaszcza, że na dobrą sprawę, nie wiem - czynny już ,czy wciąż piznięty  awarią. Znaczy - Salon, nie ja.

                                                    Uczta weselna i towarzyszące jej excesy, odbędą się   kilka rzutów beretem dalej, w  hotelu "Polanin", w zdrowonośnym Połczynie. Nie , nie robię darmowej reklamy wym. przybytkowi gościnności. Przypomniała mi się jeno, anegdota z życia wzięta, jak to przed laty, w tym-że hotelu, noszącym  przez jakiś czas  dumną nazwę " Izabelle ",  znalazł  sobie na czas  wojewódzkich manewrów Obrony Cywilnej, miejsce centralnego dowodzenia -  sztab wojewodziński OC.

                                             Ech, pamiętam, ja to po paru dniach śmiechu i wesela było do cholery i trochę, bo okazało się, że rezydencją onego sztabu był  obiekt należacy do obywatelki  R F N.     Ale o tym  najwięcej do powiedzenia miałby niezatapialny poseł S L D,  czcigodny pan Stanisław Wziątek.

                                                   A teraz  to już chyba klasycznie : zdrowie Wasze w gardło nasze.  Prosit !

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości