adam kadmon adam kadmon
360
BLOG

Na marginesie Euro-koko 2016 , chciałbym zauważyć , że właśnie...

adam kadmon adam kadmon Sport Obserwuj notkę 20

.... idzie gra na murawie - Polski  ( to taki kraj na zadupiu świata) z Ukrainą - to na razie owaki kraj, gdzie cytryna nie dojrzewa , o to, kto mianowicie lepszy.

Uwaga moja marginesowa opowiada o tym , że do  mojego miejscowego   zakładu przem.-drzew. , otóż do niego przyjęto  ekipę ukraińską z rejonu Donbasu , do roboty  godnej fachowców , co to   potrafią prawie wszystko.

 Liderem  był taki mały , smagły czerniawy o świdrujących oczkach , którego od pewnego czasu bały się moje okoliczne niewiasty, ze szczególnym uwzględnieniem jednej , co  u mnie  pracuje na odpowiednim stanowisku .

 Mały, czerniawy , o świdrującym spojrzeniu ,  polubił bowiem  zgrabne tyłki pań moich pobliskich , a że  był on sobie wdowiec , bo go niedawno odumarła sercowo żona   w trakcie toczonej wojny , a syn  padł w  walkach  tamecznej rozpierduchy , to on, Ukrainiec , nic sobie nie robił z naszych standardów obyczajowych i z tego też  , że postępował nagannie,  wręcz  kryminogennie.

 Nim  gościa relegowano za zachowanie niegodne w kraju nad Parsętą , on przyszedł  i oświadczył , że  dziś powraca  w rejon Donbasu ,  by coś  zrobić z bratem  któremu wojennie ktoś odebrał  ręce  , obie. Najpewniej brat bratu. Zza miedzy.

    Rzecz w tym , że  z tą wiedzą , jakoś niewyraźnie się czuję , oglądając mecz Polski  z Ukrainą.

 

            Poroszenko , ej Poroszenko : a wy  tam jeszcze macie czym z czego strzelać ? Ot, tak pytam , rozsiadłego bezpiecznie na trybunie....

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport