adam kadmon adam kadmon
245
BLOG

Cuda , panie . Wianki.

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 2

Uprzejmie donoszę komu trzeba i komu nie, żem został-był administratorem/moderatorem w portalu NEON24.pl.  Zaiste , cuda zdarzają się, ale tylko przy minimalnej pomocy i życzliwości Drugiego Człowieka. Zauważ : zostalem tym adminem-moderem w portalu lecz nie portalu . Takich nas jest więcej , a ja mam skromną przyjemność mieć delikatną pieczę nad działem  PRO ARTE. To znakomicie wyczerpuje moją osobistą ambicję , zaś pomysłów nie brak.

Dodam więcej : Portal NEON24.pl  jest właśnie na fali wznoszącej... i dobrze mu tak.

Przyjaciele moi nieliczni TU ; np. Patryku Grzybowski - jeśli jeszcze czuwasz , w tym samym , co onegdaj stanie osobistego skupienia - pisz mi na PW.

                 Czytających pozdrawiam.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura