adam kadmon adam kadmon
500
BLOG

Staniszkis atakuje !

adam kadmon adam kadmon Polityka Obserwuj notkę 6

            Kolejny raz pani profesor , kochająca BYŁĄ opozycję , raczyła dać głos tyczący osobiście leadera PiS-u.

Mówiąc najogólniej , powiedziała mojej  "ulubionej"  polskojęzornej  bulwarówce FAKT , że jest zniesmaczona postawą Kaczora , któremu zarzuciła kreowanie  infantylnego autorytaryzmu.

    Usprawiedliwiając oczywiście jego zachowanie traumą smoleńską , która jednak nie tłumaczy - wg. Staniszkis - psucia całego segmentu państwa prawa .

   Na nieśmiałą sugestię mocnopomocnej redakcji , że być może zmianę postawy pani Jadwigi , tłumaczy fiasko starań jej córki o mandat w Sejmie - z ramienia  NOWOCZESNEJ  , oznajmiła że owszem , latorośl otrzymała 10 tys. głosów ,ma amerykański doktorat , troje dzieci ; zatem zarzut  gazetki jest tyleż absurdalny , co nieuprawniony.

         Zamyśliłem się ,  choć niezbyt głęboko. Po pierwsze  : jak to tam było z autoryzacją wywiadu , albowiem o FAKCIE powiadają na mieście , że znany z tego jest , iż zdarza się jemu wpierw stawiać tezę , a potem dopasowywać  wywiadowczo , po drugie : wstrząsnęła mną myśl o tym , że bez  bycia córką takiej matki ,amerykańskiego doktoratu , trójki przychówku , nie mam najmniejszych nawet szans w szeregach u pana Petru.  Żadnych.  Nawet nie jestem nauczycielką.

         No i pacz pan - jak tu nie współczuć NOWOCZESNEMU szefowi , eheu ...

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka