adam kadmon adam kadmon
434
BLOG

Jak należy rozumieć Panią Premier ?

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 26

        Ja wcale nie o tym milionie   uchodźców z Ukrainy  , ani o darciu kopary z obecną opozycją , marginalizującą  się samodział.

Ja o czymś znacznie poważniejszym , bo o nieoczekiwanej zmianie wizerunku pani Beaty.

Wyście- żeście -zauważyliście, jak miękko pozbyła się nieforemnych damskich fatałaszków , na rzecz obecnie preferowanych kreacji typu dwuczęściowy  garniturek ?  NIE ?  Zgroza !  Ujrzeć to ze zrozumieniem  - jedno ,a zaakceptować - drugie.  Ja wcale zatem nie szukam nasuwającej się analogii do jednej kanclerz  pokręconego kraju , nigdy i Boże uchowaj .

                Zaczniemy  dopiero niepokoić się z lekką nutką paniki , gdy zmieni się w blond bestię, ot tak - wedle  kanclerskiego rytu , czego Państwu , Krajowi , Narodowi i  Gminom - najserdeczniej nie życzę.

        Howg !

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości