adam kadmon adam kadmon
319
BLOG

HOLY ISLAND ** Szlaki Przełajowe (przedpromocja)

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 11

            WITAM  u zarania Roku Przemian ( oby !) w Polsce .                        _______________________________________________

 

     Prezentowany  dziś tomik ukaże się w sprzedaży  już w styczniu 2016 r. Dokładnej daty nie znam , bo przecież będzie czas karnawału  , w którym  różne rzeczy i zjawiska mogą się wydarzyć. Oczywiście - w drukarni. Na przykład zachoruje naczelny pakowacz wysyłek - i bryndza.  Tu bazuję na doświadczeniu z moją poprzednią publikacją.

      Widać dany mi na nieoznaczony moment życia , własny świat fantazji jeszcze nie ostygł , nie zaciągnął lodem , nie wyparował , nie przepadł bez wieści , jeżeli do rąk Czytelników trafi  - HOLY ISLAND **  Szlaki Przełajowe. -

      Nie miałem żadnego problemu z kryzysem podebiutanckim ; tego nie było. Wyzwaniem będzie dopiero MANNERHEIM , którego jak sądzę należy oczekiwać między pierwszą a drugą połową  2016.

      W tym miejscu tradycja nakazuje pisać sążniste słowa podzięki, a wdzięczności  - płynące z autorskiego serca. Tego nie zrobię , albowiem już uhonorowałem maleńkie grono osób dedykacjami przypisnymi do prezentowanych w tomie wierszy.  Z jednym  , istotnym wyjątkiem.

       RENIE STARSKIEJ , poetce winien jestem wdzięczność szczególną. Przyjęła poemat  HOLY ISLAND  z osobistym entuzjazmem , publikowała go w swoich miejscach wirtualnego bytowania , znalazła czas i sposobność, by zaprezentować go na  YOU TUBE .

Ma swój własny udział w projekcie  widocznej tu okładki. To zdjęcie , fragment krajobrzu  Wyspy , jest jej dziełem , przez co miała 1001 pociechę ze strony oficyny.  Grafik zrobił w tym wypadku dobrą robotę , chociaż zajęć nie miał z tego tytułu nazbyt wiele.

                                Dziękuję Ci , Reno.

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura