adam kadmon adam kadmon
290
BLOG

Piechociński mirabelkoszczawiem syty

adam kadmon adam kadmon Gospodarka Obserwuj notkę 10

Wielka, bogata , prorozwojowa , przytomna i cwana Słowacja , przebiła swoją ofertą  biedną  , maleńką , zacofaną Polskę  - kraj sfrustrowanych analfabetów.   Funkcjonalnie wtórnych , niekoszernych .

 

        Nie u nas powstaną dziesiątki tysięcy  Jaguarów , mknących wstęgami szos !  Niestety.

A nie mówiłem , nie krzyczałem żeby zawczasu wyciepać , tego cymbała Janusza P. z PiS-u   ?

No toście się dochrapali , dziewczęta i chłopcy . Kara was nie minie .  Mustafa też !

 

Doooobra !  Lepiej zmieńmy temat.  Co TAM u Szansonisty słychać ?  Pono szeregi woJOWników mu topnieją ,  niczym wiosenny śnieg. Pytam , bo dawno TAM nie byłem , a zainteresować się warto ; skąd i czyja to zasługa ?  Czy wspierającej Szansonistę  , nieustającej  PO , czy sympatyzującego z nim PiS-u ?

             Zaprawdę, powiadam wam : biez wodki nie rozbieriosz !

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka