adam kadmon adam kadmon
555
BLOG

SALONOWA schadzka w Koszalinie ?

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 41

 

Co sprawia , że człowiek człowiekowi - wydaje się , że bezinteresownie -  funduje tęgą przykrość, decydując o  demonstracji swojego prawdziwego oblicza  ?

      Zwłaszcza pamiętając o tym , że nie żyje w próżni .

Oczywiście , jakiś interes w tym jest tyle  , że nierozpoznany , niepewny . A jednak. Wszystko  i nic.  Jaki imperatyw  decyduje o  tym, że   o s o b a  potrafi zdyskredetować się zupełnie  tylko po to , aby  zademonstrować własną wobec ciebie frustrację ?

Zdaje się , że  chodzę po tym świecie dość długo , aby  wiedzieć, że są prawdziwi ludzie i ich wymyślone kreacje.   Dalece nieprzystające do rzeczywistości.

Myślę o tym w obliczu zbliżającego się 10-lecia tego miejsca - Salonu 24.  To będzie bodaj za rok i dwa miesiące. Wtedy minie mi  osiem lat i ponad kwartał wirtualnego pobytu tutaj.

Z jakim bagażem doświadczeń osobistych ? Każdy z blogerów zapewne , zadaje sobie podobne pytanie: na co  traciłem/łam/ tu czas.  Co rzeczywiście zostało zyskane, poza zyskiem  właścicieli portalu ,  oczywistym.

Piszę  o tym w kontekście pewnej sugestii , z którą ktoś wystąpił wobec mnie. Zaproponowano mianowicie, zupełnnie niedawno , abym przymierzył się do organizacji spotkania blogerów , związanych z  Wielkim Pomorzem. Wskazując , że zarówno ze Szczecina , jak i Gdańska - do Koszalina  - jest ta sama prawie droga  .  Spotkanie w POŁOWIE DROGI ?

Znam Koszalin  bardzo dobrze, w końcu  pracowałem w nim szmat czasu. To nie byłby problem , zwłaszcza z lokalizacją takiego zjazdu.   Tylko czy jest w tym przedsięwzięciu  , jakiś poważniejszy , głębszy sens ?

Nie mam już wolnego sierpnia, ale wrzesień - czemu  , na dobrą sprawę - nie ?

 Niechaj ten tekst posłuży za sondaż opinii . Co Państwo , bywalcy Salonu , mieszkający w obszarze  Wielkiego Pomorza i okolic , sądzicie o potrzebie takiego spotkania ?

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości