adam kadmon adam kadmon
426
BLOG

Stygmaty . Już koniec promocji .

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 27

STYGMATY ZAUROCZENIA . REFLEKSY .   

Bardzo serio potraktowałem nałożony na mnie obowązek udziału w promocji tego tomiku. Nałożony odpowiednim zapisem  w umowie z Wydawcą. Chyba niepotrzbnie. Zbędny  jest frasunek , gdy masz doczynienia z opisaną sytuacją.

28 lipca dostaję swoje egzemplarze autorskie , do rozprowadzenia we własnym zakresie i oczywista - środowisku.

Na początku sierpnia dzwonię  do  redaktor prowadzącej mój projekt z pytaniem o  sposób  dystrybucji  STYGMATÓW.   Dowiaduję się ,  że tym zajmuje się  zarówno samo Wydawnictwo , jak i  wielka  firma dystrybucyjna OSDW  AZYMUT SpzOO.

Osoba nie wie , ile książek  ma na stanie to moje wydawnictwo - Warszawska Firma Wydawnicza SpzOO.  Obiecuje zorientować się i ... koniec rozmowy. Do dziś.  Radzi przedtem zasięgnąć języka w Azymucie.

Znajduję  telefon do działu promocji Azymutu. Miła kobieta  mówi , że przesyłka z WFM  już jest , ale nierozpakowana. Odsyła mnie  po informację do działu handlowego , podaje telefon.

Pani handlowa jest już znacznie mniej miła. Na pytanie dokąd , do której sieci trafi ten mój skromy tomik , odpowiada oschle , że nie mój interes, zatem nie odpowie, bo ja nie jestem ich partnerem handlowym ,zatem ją - tę panią obowiązuje  TAJEMNICA HANDLOWA. ( sic! sic ! )

 Zdębiałem i do tej pory tak mam.

I to jest koniec promocji w Salonie.

Owszem , dobrze mi poszło w moich lokalnych mediach.

 

 

 

                          

 

 

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura