z netu
z netu
adam kadmon adam kadmon
269
BLOG

Korwinista KORWIN

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 11

Oglądając wieczorne "novosti" w teoretycznie polskich mediach , musiałem parsknąć śmiechem , a ten trzyma  mnie dotąd - stąd ta noteńka .

Drodzy  , teoretycznie polscy politycy  wszystkich opcji  , mafii , orientacji seksualnych i innych publicznych zboczeń :  ODPIEPRZCIE się wszyscy razem i każdy z osobna , od Korwina-Mikkego. Fałsz i obłuda wasza nawet specjalnie mnie nie zaskakuje. Przywykłem już do niej , jak reszta statystycznych , niegroźnych Polaków.

Niechaj za niego wstydzą się ci , co go TAM posłali , a TAM jest przecież kolejna estrada , na której ku uciesze gawiedzi , występuje ten pan : hucpiarz, kawalarz , happener  i  co tu kryć - bardzo dobry felietonista. Korwin raz chrapiący na sali plenarnej , raz heilujący , to chyba nasz  "najlepszy "  produkt eksportowy , od czasów turbinki pana Kowalskiego. 

Za 4 lata nikt pana Janusza w Brukseli nie będzie pamiętał , choćby następny raz wystąpił nawet w kabaretkach , a co zarobi - to jego.

Czwarty raz piszę o JKM , mam nadzieję, że - kurffagen - ostatni.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura