adam kadmon adam kadmon
315
BLOG

12 tysięcy

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 17

Pan Wojtek , korektor w wydawnictwie z którym nawiązałem współpracę ,wyznał mi w czasie jedej  z ostatnich rozmów , że trafił mu się autor niezwykły , szczególny , mówiąc dokładniej - najnormalniej niebanalny.  Autor dzieła obszernego na 420 stron bitych.  Cnotliwy sprawca 12 tysięcy błędów wyłowionych czujnym okiem  wojciechowym , z którymi korekta musiała  się jakoś uporać , przytomnie nie tracąc zdrowia psychicznego i włosów na głowie.

- Dżizas ! -  zakrzyknęło w myśli niezbyt głębokiej  , jestestwo Serafinsky'ego .

- Jakże  sobie nie wyobrazić wydawniczej witryny z nowościami spod prasy, a w niej  obok siebie te dwie , siostrzanie zetknięte : opasłe tomiszcze z 12000 błędami i mój skromny tomik , z dwunastoma wykrytymi niedoróbkami , z czego AŻ  4 były ortograficzno-literówkowej natury ?  - 

              Tu pozdrawiam pięknie panią Aleksandrę D....dż z wydawnictwa W.F.W.  Sp.z OO , redaktorkę mojego projektu.

              Tobie , Reno z Niesamowitej  Wyspy , szczególne pozdrowienia.  HOLY ISLAND  i 45 wierszy, zamkniętych , zwartych , gotowych   -  już w PDF-ie ; także  ukażą się nakładem tego samego wydawnictwa , pomiędzy październikiem a listopadem br.

 Niniejsza notka jest wstępem do promocji mojego tomiku , zgodnie z jednym z zapisów umowy zawartej między autorem  , a firmą  W.F.W.

 

Ps : A w  S E  nowinka ciskająca o glebę . Synek pani Szydło , chciał w seminarium  sutannę porzucić. No , niewiarygodne !  Dziecko takiej mamy?                                                          Czyżby czas  wieści o zwierzątku ukrytym w Loch Ness , jeszcze nie nastąpił  ?

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura