adam kadmon adam kadmon
306
BLOG

O powrót Tronu Polski

adam kadmon adam kadmon Polityka Obserwuj notkę 22

 

Brak kratki głoszącej " ŻADEN Z POWYŻSZYCH " , powoduje u mnie odruch buntu, dlatego w

drugiej turze wyborów prezydenckich , nie zamierzam brać udziału. Tak , aby nawet

milicząstkowa współodpowiedzialność , nie spoczęła na mnie.Po to, by oddać głos zaliczony

lecz nieważny , fatygować się nie zamierzam. Dla mnie, dla innych współczesnych

monarchistów , najistotniejszym jest, aby te wybory ostateczne zakończyły dzieje prezydentury

w Polsce, kraju dość dziwnym. Nam chodzi o reaktywację monarchii, zgodnie z duchem i literą

Konstytucji 3-go Maja. KRÓL może znacznie lepiej wypełniać powinności i prerogatywy ,

dotychczas będące w dyspozycji prezydenta.

 

Pełniąc przy tym najważniejszą z funkcji : arbitra elegancji i kultury w sporach politycznych.

Niczym to nie uszczupli naszych praw demokratycznych ,a wprowadzi pewien porządek.

Porządek oczekiwany od najwyższego przedstawiciela narodu i państwa. Ten porządek

 

nazywamy AUTORYTETEM.

 

To ,że będzie taniej , nie ulega żadnej wątpliwości.

 

Jestem reprezentantem KONFEDERACJI SPISKIEJ - Polskiego Ruchu Monarchistycznego ,

organizacji społecznej i obywatelskiej, założonej w 2006 roku na Spiszu. Nie będącej partią ,

do której przystąpienia , najserdeczniej zachęcam.

 

Monarchistom starczy determinacji , by ideę powrotu monarchii wcielić w życie, pod

warunkiem

 

 

,że znajdą społeczne , szerokie poparcie.

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka