adam kadmon adam kadmon
154
BLOG

Memoria - Memory - Pamięć

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Kto to napisał, czyje to są słowa i co z nich dzisiaj wynika , gdzie jeszcze można je zobaczyć ?

Nim na koniec końców  i one znikną.. A znikną ?

 

" Dłuższe dni powodują,ze zamykamy się w domach jak ślimaki

kazdy w swoim światku.

   Tak więc,wiedziona chęcią poznania ludzi,dobrej zabawy ale i zintegrowania środowiska blogerów,proponuję weekendy salonowe.

Mam dom odpowiednich rozmiarów do tego aby pomieścić większą grupę miłych i interesujących ludzi.Kocham gotować i robię to bardzo dobrze.Proponuję,więc spotkania składkowe w Pomorskiem,przy kominku,świecach i dobrej kolacji.Miło mi będzie podjąć gości dobrą nalewką z własnych zapasów,kaczką z wiejskiego chowu czy wyszukanym menu z kuchni francuskiej.

    Zapraszam równiez naszego gospodarza ,może u mnie w ciepłej domowej atmosferze nakręci Pan kolejne video rozmowy?

 

                                        Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

P.S.Pomysł poddały mi dziewczyny Kazia i Amelia007 na blogu Pana Bronisława Niezgody -Dywanowskiego. "

                                   .............................................

 

Idzie wiosna, moi mili. Wiosna raz jeszcze .  Coś zakwitnie , coś ulegnie zbutwieniu.

Przemienienia, metamorfozy. Kwiaty ,żywe kwiaty i słowa, którym sens, treść , emocje - w każdej chwili można nadać dowolne znaczenie , bo biorąc się z niczego ,ku niczemu podążą.  Na koniec.

                      Wiosna.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości