adam kadmon adam kadmon
872
BLOG

Co się stało z DIVINĄ ?

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 49

20-go lutego obchodziliśmy  w gronie fanów, znajomych i przyjaciół , jubileusz  Rustykalnej Diviny. Wiem, który .

W sympatycznej , fajnej , jak to zwykle  przy niej bywało -  luzackiej atmosferze.

W nocy z wczoraj na dziś , zwinęła konto , nie mówiąc  ADIEU, ani całujcie mnie  tamcie.

Ponieważ pytają mnie, co się stało , odpowiadam : nie wiem. Ot, tak - była i poszła.

Zapytała mnie tylko , czy  przyjmę  wszystkie jej L C.

Odmówiłem.  To tyle.

Aż tyle ?

A co z sympatią ,przyjazniami , z fragmentami naszych biografii , w które ją uwikłaliśmy sami ?

Poszły w cholerę z Diviną ?

Być może powróci pod kolejnym nickiem. Tego bakcyla nie pozbywa się łatwo.

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości