adam kadmon adam kadmon
532
BLOG

Przyszłość Salonu 24. Proste pytanie.

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 41

 Miła , roztropna ,zacna ŚLICZNA  Przyjaciółko.

Wielce Szanowny Kolego.

Salonowy Kumie mój.

Powiedz to od serca : jak sobie wyobrażasz ten Salon , w którym osobiście i z sentymentu , bytujemy od lat.

Jak go widzisz w niedługiej perspektywie , np.  w 2016 roku ; czy to nie wypada akurat jubileusz X-lecia ?

Zeznaję ,że sam - bez przerwy, chociaż zwijany , jestem TU  od 1/06/2008 r.

Proszę nie sugerować się poniższymi odpowiedziami.

Igor. J. :  SALON  MÓJ WIDZĘ OGROMNY.

Statystyczny Bloger :   SALON MÓJ WIDZĘ PRZYJAZNY.WOLNY OD...                              (  niepotrzebne skreślić )

Kapitalista :  SALON MÓJ WIDZĘ NA GIEŁDZIE.

Troll : JAK  COŚ POWIEM, TO I TAK KOMUŚ BĘDZIE NIE WSMAK.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości