adam kadmon adam kadmon
266
BLOG

tia... z LOCHU powróciłem

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Dziś o północy , czyli o ... północy wczoraj, otrzymałem  przeczytaną dzisiaj powiastkę, że mię otrzpawszy , odwinięto.

Trudno mi to ogarnąć , bom do zwinięcia przywyk(ł)wszy; wszy w Lochu , oblazły.

Więc i straciłem pewność : kogo odwinęli - Adama Kadmona, a zwinęli Serafinsky'ego ?

Jak to bez  horyłki trudno !

Pomijam tu adminowy przytyk ,abym przestał jako Serafinsky , na loginie pani W.Kadmonowej jechać.

Przecież , kumasz to , co dwa blogi , to nie jeden - sierotka.   Albowiem p. Kadmonowa nie oponuje ; dryling w szafie, ale wciąż nabity.

Dobra jest.

Mikrogrono Przyjaciół i dobrych Znajomków , ponownie witam i pozdrawiam we dwójnasób.

Race i fajerwerki, trudno - jak już mają być - niech będą.

 DZIEŃ DOBRY , ZE WSKAZANIEM NA DOBRY WIECZÓR.

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości