adam kadmon adam kadmon
105
BLOG

Pan Winiarczyk vs Państwo ( układu) PSL

adam kadmon adam kadmon Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 Polskie Stronnictwo  Ludowe. Najstarsza, najliczniejsza ,minimalnie znacząca w Polsce partia. Na ścianie  północno – zachodniej kraju, stanowiąca wręcz  kwiatek do kożucha , do kożucha wszechmocnej, występującej pod różnymi nazwami lokalnymi – P O.  Inaczej wyglądająca w Kujawsko-Pomorskim i  na wschód od linii Wisły. Tam – kultywująca , nieistniejące w kraju, tradycje powiązań  klanowo-biznesowych. Bo przcież klany są  sprawą i rzeczą środowisk endemicznych :  skalnego Podhala i Kaszub,  ale akurat tam jest i bywa z PSL-em różnie. Jak z b. marszałkiem  wojewódzkim – Karapytą, z kmotrami i przyjaciółmi lokalnego układu , też.

Dawne  stronnictwo sojusznicze  PZPR, w pewnym momencie zawłaszczyło, wpisało się powierzchownie, w partię kojarzoną z Witosem , z Mikołajczykiem, z mocnym politycznym radykalizmem, z rządem ocalenia narodowego Witosa, w roku 1920.    Z mikrośrodowiskowym wymogiem , wg. którego – albo z nami w kupie, albo samemu przeciwko nam – ponad wszystko, łącznie z instynktem polityczno-logicznym.  

Poniżej przedstawiam osobistą relację – na odpowiedzialność jej Autora –  samego przeciw kupie i jej układom. Niestety, nie jedyną, jaką przyszło mi poznać. Tak swoją sprawę relacjonuje  ANDRZEJ WINIARCZYK.

=====================================================

 

Nie ma demokracji, nie ma sprawiedliwego prawa, nie ma, a w zasadzie nie będzie nic, jeśli nie zmienimy tego.
Mam wrażenie, że nawet przed „Okrągłym Stołem” w Magdalence nie działy się takie rzeczy jak dzieją się teraz.
Prawo, człowiek i jego rodzina, jej byt i przyszłość w Polsce są nic nie warte.
Są za to, chyba tak to trzeba nazwać, „bandyci w garniturach” oblepiający ja szarańcza, co się da, niszczący wszystko czego się dotkną i to bezkarnie.
W 2012 r. firma obsługująca rolnictwo, przejęła moje uprawy sądowymi zastawami rejestrowymi i „zbyła” je za ok. 25 % ich wartości, powodując u mnie stratę w wysokości ponad 300 tyś. zł. Chodziło o pozbawienie mnie środków tak aby ANR mogła w końcu skutecznie wypowiedzieć umowę.
I… ANR OT Wrocław wypowiedziała mi umowę dzierżawy w grudniu 2012 r. za główny powód podając nierealizowanie zaleceń pokontrolnych, chociaż mam dokumentację fotograficzną, że realizowałem .
ANR robi to „na zamówienie” kogoś kto chce przejąć grunty, które dzierżawie i nawet się z tym nie kryje, są dowody w postaci nagrań rozmów z dwom osobami.
Prokuratura umarza śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień przez pracowników ANR.
Odmówiłem wydania przedmiotu dzierżawy i podałem do sądu ANR uznając wypowiedzenie za nieskuteczne i żądając cofnięcia wypowiedzenia.
Tymczasem, mimo że sprawa w sądzie jest jeszcze nie rozstrzygnięta i nie ma wyroku, ANR właśnie zniszczyła mi ponad 10 ha zasianej kukurydzy.
Czy wiedzą coś czego ja nie wiem? Znają już wyrok w sprawie?
Swego czasu, inny dzierżawca, zniszczył całkowicie kilka budynków, które dzierżawił od ANR OT Wrocław a zaległości z czynszem miał rzędu 1,7 miliona zł. Sam prezes ANR w Warszawie rozpatrywał jego wnioski o umorzenie odsetek od zaległości i rozłożenie reszty na raty.
Oczywiście pozytywnie, natomiast za zniszczone całkowicie mienie państwowe, dzierżawca ten nie poniósł żadnej odpowiedzialności.Dlaczego? Może dlatego, że jest członkiem RN PSL i wchodzi w skład prezydium RW PSL województwa dolnośląskiego? Ach… jeszcze wisienka na torcie. Tenże działacz peeselowski, w trakcie kontroli i zapewne przed, dzierżawiąc nieruchomości od ANR jednocześnie zasiadał w Warszawie w radzie nadzorczej ANR .
 
 ………………                                    - 2 –                      …………………
 
 
W Ziębicach (również ANR OT Wrocław) kolejny dzierżawca jeszcze bardziej się „przyłożył” dewastując w znacznym stopniu 26 budynków z 47 dzierżawionych od ANR OT Wrocław.
Również w tym przypadku zrobił to bezkarnie, ANR nie wypowiedziała mu umowy.
Nie zdziwi mnie już nic, nawet zielone UFO z peeselowską koniczyną na kadłubie statku.
Jutro komornik licytuje pierwszą moją nieruchomość.
Po co o tym piszę?
Chciałem poprzez ten wpis prosić Was o pomoc.
Nie chodzi mi o pomoc materialną czy powstrzymanie licytacji komorniczej – dlatego właśnie piszę o tym na dzień przed licytacją.
Chodzi mi pomoc, w postaci przekazania tej informacji jak największej liczbie osób w Polsce.
Proszę abyście przekazali to znajomym, rodzinie, gdzie tylko można aby pokazać jak działa „układ zamknięty”, w którym rządzi PSL.
Pomóżcie pokazać jak największej liczbie osób, jak PSL niszczy rolników i przejmuje ich ziemie, nie tylko dzierżawione ale i te których są właścicielami.
Przedstawiłem to w możliwie dużym skrócie na swoim przykładzie ale takich przypadków jest więcej. Dotarłem do kilkunastu rolników i poznałem ich podobne historie. Takich rolników jest jeszcze więcej, jedni się boją a drudzy nie wierzą, że można się temu przeciwstawić, tym bardziej, że w sądach i prokuraturach dzieją się dziwne rzeczy.
Sami nie damy rady rozbić tego systemu, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Zwracam się o pomoc nie tylko w swoim imieniu ale i w imieniu wszystkich pokrzywdzonych, tych których poznałem i tych do których jeszcze nie dotarłem.
Wcześniej, po Okrągłym Stole, dzika prywatyzacja zniszczyła przemysł. Teraz przyszedł czas na przejmowanie gruntów rolnych (zachodniopomorskie i dolnośląskie), bo to jeszcze zostało.
Później będą lasy… a później to już chyba nic nie będzie.
adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo