adam kadmon adam kadmon
173
BLOG

NEOROJALIŚCI POLSCY

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Najmilejsze i  Najczcigodniejsi. Kaczym pędem donoszę oczom Waszym ,że 22.03.2014 roku , na  fejsie założyłem stronę nazywającą się  Neorojaliści Polscy.

                  Jasne , że strona coś mówi o  współczesnym monarchizmie polskim , jednak nie tylko. Stąd moja suplika  pokorna  i sugestia, że jeżeli   Wasze Wielmożności zechcą popełniać  teksty wpasowane w troskę o Ojczyznę naszą, jej przyszłość, wybory, postanowienia, sugestie, plany i programy, to ja - bardzo serdecznie proszę o umieszczanie Waszych przemyśleń także na stronie, o której niniejszym mowa. Nic za to nie chcę, wdzięcznym będę, a Szanowne / Szanowni  pozyskają dodatkową możliwość publikacji. Kilkoro  salonowiczów już tam jest i działa ,  zapraszam kolejnych.

                                             DOBRYCH SPOKOJNYCH , RODZINNYCH I PIĘKNYCH ŚWIĄT.   HALLELUJAH !

 

                      https://www.facebook.com/rojaliscipolscy

 

 

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości