adam kadmon adam kadmon
767
BLOG

POŻEGNIE Z SALONEM 24

adam kadmon adam kadmon Rozmaitości Obserwuj notkę 16

 

Uprzejmie informuję, powodowany względami pozasalonowymi, że mam  nielichy smuteczek , pożegnania  się z portalem Salon24.pl.   Miałem nadzieję dotrwać tu w szczęściu, zdrowiu i słodyczy , do najmniej  1-go czerwca br. , bo wtedy wypada mi  szósta rocznica obecności w Salonie.  Niestety real, czyli rzeczywistość skrzeczy  i - decyduje inaczej.   Przykro jest z tego powodu. 

                         Chciałbym najserdeczniej pozdrowić niewielkie grono moich niezwykłych PRZYJACIÓŁ : dziękuję  WAM  wszystkim za sympatię, życzliwość i wspólnotę ducha.

                         Gościom mojego BLOGA  dziękuję za to , że mnie odwiedzali i tolerowali dalej.

            Co najistotniejsze : przyszłość dwóch moich lubczasopism -  ABSURDALNY LECHISTAN  i   AGENDA ROJALISTÓW  -  powinny mieć redaktora naczelnego i rozwijać się dalej.

               LC ABSURDALNY LECHISTAN jest wartością samą dla siebie; w ocenach  mieści się w  pierwszej dziesiątce blogopism  S-24.

               LC AGENDA ROJALISTÓW , to miejsce elitaryzmu salonowego. Trzeba chcieć  TAM być.

       Życzyłbym sobie, aby oba LC zagospodarował  TYLKO jeden   BLOGER , zdecydowany na poświęcenie odrobiny swojego czasu dla dzialałności redakcyjnej - ku chwale Ojczyzny i takich tam...

          Od momentu publikacji niniejszego postu, przez 48 godzin, czekać  będę na zglaszanie się chętnych do przejęcia obu tytułów.  Następnie ogłoszę, kto jest wybrany i już mnie  TU nie ma.

                                                       WSZYSTKIEGO   DOBREGO.

   Ps : w  ABSURDALNYM LECHISTANIE  fajna ankieta jest.

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości