adam kadmon adam kadmon
309
BLOG

PÓŁ MILIONA POLAKÓW , NO I POLEK WRAZ.

adam kadmon adam kadmon Polityka Obserwuj notkę 11

 

 

 

   Jeden z zacnych blogerów - E.Fedorowicz (  www.wirtualnemedia.pl )   przejął się tym ,że w roku ubiegłym                                                                           

   wyjechało z Polski 500 tys. ludzi. No to ja się też wziąłem i przejąłem.  10 lat  temu  opowiadałem pani Kadmonowej ,że gdybym tylko był o 10 lat młodszy, to w cholerę, to niech mnie, aby jak najdalej...

           Opowiadałem  to osobie , która  wraz ze mną spędzała czas na emigracji wewnętrznej  - od jesieni 1984 roku. Solidarnie i małżeńsko. Pewnie, że ta "emigracja"  miała i ma swoje plusy : bez niej nawet do łba  by mi nie przyszło, że zostanę prowincjonalnym blogerem i wraz  z rzeszą innych, przeżywał będę  epopeę matki Madzi, romans tego Radzia z tą Rozenek, upadek Atrakcyjnego Kazimierza, lincz na Trynkiewiczu, hecę z abonamentem RTV , wyniesienie Bieńkowskiej  kosztem Schetyny,  uziemienia Dreamlinerów - nielotów , afercię z Józkiem Bąkiem,  stan wojenny u Jaruzelskich i takie tam.

                           Kogo do cholery obchodzi, że z kraju wyjechało jedno miasto wielkości  Wrocławia, czy Szczecina  ze Stargardem Szcz. do KUPY ?

                           Przecież najważniejsze, że Szczuka Kazimiera ambicje ma tak europarlamentarne, że aż zajęła miejsce  około pierwsze.

                         Miejsce w kolejce po szczęście Szczuki.

                                                Ktoś wie, czy  szczęśliwie nareszczie ukończyła  dyplom ?

 

 

 

 

 

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka